Wandelcontacten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier vind je iemand in jouw buurt om samen met de honden te wandelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» groetjes uit brabant!!
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyma mei 30, 2011 2:16 am van M

» groesbeek/nijmegen
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr mei 20, 2011 11:57 am van M

» Groetjes uit Venray
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyzo maa 20, 2011 8:20 am van Brigitte

» Wandelen omgeving Eindhoven/Veldhoven
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr maa 18, 2011 7:59 am van MB

» MB en BJ de witte herder
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr maa 18, 2011 7:55 am van MB

» Samen wandelen..
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr maa 11, 2011 4:41 am van M

» Wandelmaatjes Limburg
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr maa 11, 2011 4:34 am van M

» Wandelen in Utrecht
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyzo feb 20, 2011 4:34 am van nico

» wandelen in omgeving leiden
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo feb 17, 2011 5:16 am van babs & josha

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 groesbeek/nijmegen

Ga naar beneden 
+4
Lieke
Michelle.
_inge_
massam
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 8:18 am

Een zaterdagochtend is prima. Het weekend na Sinterklaas zou bijv. wel goed uitkomen.

De Hatertse vennen lijken me mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 8:59 am

Ik vind het goed. Als ik met iemand mee kan rijden, Lieke misschien? Dan hoef ik maar tot Arnhem. James zit altijd voorin en die gaat gewoon onder mn benen liggen, dus daar heb je geen last van;)
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 9:04 am

weekend na sinterklaar lijkt mij ook goed!

11 december dus in de hatertse vennen. 11 uur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 11:48 am

Prima datum en tijd (zoonlief zit dan in Bremen, dus ik heb de tijd aan mezelf cheers ). Spreken we af op de parkeerplaats van die kaasboerderij?
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 11:58 pm

jij weet de weg daar? is dat handig? ik heb geen idee.

Terug naar boven Ga naar beneden
martijn
Admin



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 1:56 am

Ik mag, als gewaardeerd oprichter van dit geweldige forum natuurlijk mee.

Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn
Admin



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 1:58 am

massam schreef:
waarschijnlijk de Hatertse vennen bij Nijmegen.

ben er zelf nog nooit geweest maar moet wel ok met aangelijnde honden zijn volgens samantha.

Ik neem Cleo wel mee. Die is professioneel vreemde hondenafleider. Ik moet namelijk ook geen geloel met Eva aan de lijn. Los is prima en aangelijnd met de honden die meewandelen ook maar geen indringers.
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:02 am

van mij wel!

mijn doel voor deze wandeling is aangelijnd wandelen zonder lastig gevallen te worden. kijk er kan altijd iemand langskomen, maar daarom neem ik sam ook niet mee.

de honden die meegaan en loslopen moeten andere honden kunnen negeren en in ieder geval reageren op een reactie van de aangelijnde honden (als in: OPZOUTEN! en dat dan ook doen) en dus niet steeds terugkomen, want dat loopt niet fijn.

als honden dat kunnen dan zijn ze welkom!

en jij grote Liberace mag natruurlijk mee! clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:05 am

massam schreef:
van mij wel!

mijn doel voor deze wandeling is aangelijnd wandelen zonder lastig gevallen te worden. kijk er kan altijd iemand langskomen, maar daarom neem ik sam ook niet mee.

de honden die meegaan en loslopen moeten andere honden kunnen negeren en in ieder geval reageren op een reactie van de aangelijnde honden (als in: OPZOUTEN! en dat dan ook doen) en dus niet steeds terugkomen, want dat loopt niet fijn.

Eva laat ik aan de riem of thuis. Cleo regelt het zelf wel maar mag ook nog gewoon aan de riem als het niet lekker voelt.

Citaat :

en jij grote Liberace mag natruurlijk mee! clown

Fijn. Ik zal mijn pauwenveren mantel vast naar de stomerij doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wandelcontacten.actieforum.com
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:08 am

kijk maar joh.

ik ga ervan uit dat iedereen die meegaat zelf in kan schatten wat handig is. gedoe van buiten kun je lastig van te voren vermijden, maar we gaan met verantwoordelijke mensen dus in de groep komt dat vast helemaal goed!

ik heb er zin in! die wolbaaltjes van lieke eens goed bekijken, kijken hoe pupje james geworden is en kijken hoe alle hondjes samen gaan. leuke foto's maken en lotje een plezier doen. wordt weer goe!
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:10 am

he martijn ik lees in een ander topic dat jij de weg daar ook kent. is die kaasboer een goed startpunt en ken jij een leuk rondje?

ik ben er nooit geweest maar wil wel graag daarheen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:20 am

Ja, dat is een prima startplek. Van daaruit kun je alle kanten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wandelcontacten.actieforum.com
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 2:25 am

super! dan doen we dat!

even op google maps gekeken en daar kom ik heel vaak in de buurt dus dat weet ik wel te vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 5:05 am

Hoe pupje James geworden is? Denk je soms aan een andere James haha, James de corgi misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 5:46 am

Datum en tijd zijn wat mij betreft prima. Ik heb er zin in!

Met zoveel honden weet ik echt niet wat de reactie van Mika is, uitvallen is echt wel een mogelijkheid denk ik. Maar zoals gezegd: de hondjes die aan de riem zijn, zijn sowieso geen probleem en de loslopende honden kunnen dat hopelijk prima inschatten.

Heeft iemand een adres voor de TomTom?
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 5:56 am

_inge_ schreef:
Hoe pupje James geworden is? Denk je soms aan een andere James haha, James de corgi misschien?

uhh jaa... Embarassed

help me even sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 6:59 am

Haha ik dacht al.. dit is James;)
groesbeek/nijmegen - Pagina 2 JJJ4
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 7:05 am

hahaha die ken ik helemaal niet! wat een leuk ding! alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 11:54 am

Ik ben er nooit geweest, maar weet wel dat er een kaasboerderij (met parkeerplaats) naast de Vennen ligt. Het adres (voor de tomtom-gebruikers) is:
Staddijk 17
6603 Wijchen


Inge, ik wil je wel ophalen, maar dan moeten we wel een plek afspreken waar ik makkelijk op zaterdagochtend met de auto kan parkeren. Het centraal station in Arnhem is een ramp omdat ze aan het verbouwen zijn. Kunnen we anders afspreken op de parkeerplaats van het station in Arnhem-Zuid? Daar is het heel overzichtelijk en ik kan daar gratis parkeren. Bovendien hoef ik dan niet eerst naar noord te rijden (en in de file te staan) en vervolgens weer naar het zuiden te reizen richting Nijmegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyvr nov 26, 2010 11:56 am

O en Mas: Lyndie is geen wolbaal meer. Zij is eigenlijk half kaal geworden, deels door een enorme ruiperiode en deels omdat ze vreselijk onder de hotspots heeft gezeten. 't Is nu wat beter (even afkloppen!) maar ze ziet er echt niet uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyma nov 29, 2010 12:10 am

Lieke schreef:
O en Mas: Lyndie is geen wolbaal meer. Zij is eigenlijk half kaal geworden, deels door een enorme ruiperiode en deels omdat ze vreselijk onder de hotspots heeft gezeten. 't Is nu wat beter (even afkloppen!) maar ze ziet er echt niet uit...

och germ meisje... hotspots zijn van die rotdingen Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptyma nov 29, 2010 12:25 am

Na een week of 4 afschuwelijke jeuk waarbij ze zich kronkelend voortbewoog, is de huid nu (waarschijnlijk door het droge vriesweer) rustig. Ik heb aardig wat moeten wegknippen maar ik kam er zoveel mogelijk van het lange haar overheen tongue .
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 11:55 am

Ik moet afhaken, James is erg aan het hoesten en voelt zich niet goed..dus kan maar beter niet meegaan met hem. Volgende keer hopelijk wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 12:16 pm

Gaat het verder nog door, zaterdag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 12:47 pm

Wat jammer Inge!
Arme James, hopelijk voelt hij zich snel weer goed.
(Is het met de andere honden trouwens geen optie?)

Wat mij betreft gaat het nog door, behalve dan als er nog sneeuw en ijs ligt. Ik ben bang dat ik dan omver gekegeld word.

Ik hoor wel of jullie het ook nog zien zitten, we kunnen natuurlijk ook gewoon een andere datum prikken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
groesbeek/nijmegen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wandelcontacten :: Provincie :: Gelderland :: Gelderland Zuid-
Ga naar: