Wandelcontacten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier vind je iemand in jouw buurt om samen met de honden te wandelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» groetjes uit brabant!!
groesbeek/nijmegen Emptyma mei 30, 2011 2:16 am van M

» groesbeek/nijmegen
groesbeek/nijmegen Emptyvr mei 20, 2011 11:57 am van M

» Groetjes uit Venray
groesbeek/nijmegen Emptyzo maa 20, 2011 8:20 am van Brigitte

» Wandelen omgeving Eindhoven/Veldhoven
groesbeek/nijmegen Emptyvr maa 18, 2011 7:59 am van MB

» MB en BJ de witte herder
groesbeek/nijmegen Emptyvr maa 18, 2011 7:55 am van MB

» Samen wandelen..
groesbeek/nijmegen Emptyvr maa 11, 2011 4:41 am van M

» Wandelmaatjes Limburg
groesbeek/nijmegen Emptyvr maa 11, 2011 4:34 am van M

» Wandelen in Utrecht
groesbeek/nijmegen Emptyzo feb 20, 2011 4:34 am van nico

» wandelen in omgeving leiden
groesbeek/nijmegen Emptydo feb 17, 2011 5:16 am van babs & josha

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 groesbeek/nijmegen

Ga naar beneden 
+4
Lieke
Michelle.
_inge_
massam
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydi nov 23, 2010 7:26 am

aanlijnwandeling doen?

ik woon in Groesbeek. ik kan in de buurt overal heen behalve naar Duitsland, daar mogen mijn hondjes niet heen

laatste aanpassing 10-12-2010 om 23.13 uur. mensen weggehaald en sam toegevoegd. tot morgen lieke, martijn en sam!

datum: 11-12-2010
tijd: 11 uur
plaats: Kaas- en Zuivelboerderij 'De Diervoort'‎
Staddijk 17
6603 LM Wijchen

Doel:

aanlijnwandeling voor mensen met honden die niet zo fijn met andere honden kunnen of mensen die het gewoon leuk vinden eens een aanlijnwandeling te doen.

er mogen loslopende honden mee als die maar goed luisteren en de aangelijnde honden niet lastig vallen.

op dit moment gaan mee:
Mascha met Lola
samantha met macho
Lieke met Cody, Kyra en Lyndie
Martijn met Cleo en evt. Eva



Laatst aangepast door massam op vr dec 10, 2010 2:14 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydi nov 23, 2010 7:33 am

Ik woon niet in gelderland..maar ben binnen een half uur in nijmegen met de trein. Dus wil wel mee met James!
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 12:04 am

waar woon je? dan spreken we halverwege af daar waar een station is cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 12:08 am

Ik woon in Veenendaal! Arnhem is voor mij een kwartier en Nijmegen een half uur.. dus mij maakt het verder niet uit. Als ik maar opgehaald kan worden of met de bus naar de wandelplaats kan gaan Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:48 am

_inge_ schreef:
Ik woon in Veenendaal! Arnhem is voor mij een kwartier en Nijmegen een half uur.. dus mij maakt het verder niet uit. Als ik maar opgehaald kan worden of met de bus naar de wandelplaats kan gaan Very Happy


komt helemaal goed! ik kan je sowieso ook wel ergens ophalen maar er gaan ook veel bussen. laten we nog even afwachten en dan een datum/locatie plannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:51 am

Ik wil ook graag een aanlijnwandeling doen met mijn tweejarige intacte reu.
Als nog meer mensen (met teefjes dan wel, reutjes gaat lastiger) zich daarbij willen aansluiten: leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:53 am

Ik heb een intacte reu die mee zal gaan met de aanlijnwandeling;)

Kan als we vaker een aanlijnwandeling doen ook een keer Jazz meenemen, dat is een teefje.
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:54 am

Michelle. schreef:
Ik wil ook graag een aanlijnwandeling doen met mijn tweejarige intacte reu.
Als nog meer mensen (met teefjes dan wel, reutjes gaat lastiger) zich daarbij willen aansluiten: leuk!

bij een aanlijnwandeling gaat het er jhuist om dat de honden geen direct contact met elkaar hebben, dus dan maakt reu of teef niet uit.

mijn teef vindt geen van beide geslachten een gezellig idee, maar geniet stiekum wel van honden om haar heen zolang ze er geen last van heeft. je ziet haar dan ook relaxter worden.

deze wandeling is speciaal bedoeld om weinig interactie tussen de honden te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:55 am

_inge_ schreef:
Ik heb een intacte reu die mee zal gaan met de aanlijnwandeling;)

Kan als we vaker een aanlijnwandeling doen ook een keer Jazz meenemen, dat is een teefje.

Dat had ik begrepen inderdaad Wink .
Ik denk niet dat Mika en James met elkaar overweg kunnen, allebei zijn ze niet zo makkelijk geloof ik.
Maar het zou leuk zijn, als Massam nog een andere keer wilt, als je mee zou willen met je teefje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:58 am

massam schreef:

bij een aanlijnwandeling gaat het er jhuist om dat de honden geen direct contact met elkaar hebben, dus dan maakt reu of teef niet uit.

OK, dan kijk ik nog eventjes aan wie er nog meer meegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 1:59 am

Bij James is het heel verschillend.. de ene keer negeert hij de andere hond..of hij kan heel erg aan de lijn gaan trekken en uitvallen. Wat voor soort hond heb jij?

Voor James zal dit wel goed zijn, word hij misschien wat relaxter als hij aan de lijn met een groep honden wandelt.
Jules zal ik ook nooit meenemen, die wil juist naar elke hond toe, dus die zal dan alleen maar aan de lijn gaan trekken. Maar dan neem ik Jazz gewoon een keer mee, die gaat altijd gewoon haar eigen gang en negeert andere honden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 2:03 am

Naar reuen kan hij dan dezelfde reactie vertonen als James: de ene keer negeert hij, de andere keer wil hij uitvallen. Hij valt vooral uit naar de ook minder stabiele reuen, vandaar.

Maar misschien is het juist wel een goede 'training' hoor. Kunnen we beiden leren ontspannen te wandelen en uitvalgedrag te voorkomen/op te vangen tongue .
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 2:08 am

Ja inderdaad haha. James is ook nogal onzeker. Bepaalde rassen vind hij ook geweldig..en andere rassen wil hij liever vermoorden Rolling Eyes
Maar goed, we kunnen het altijd proberen..of als jij mee gaat eerst een keer met de dames en daarna met James.
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 2:14 am

ik merk het heel goed aan lola. in het begin staat ze paraat: wie moet ik even heropvoeden! Twisted Evil

en na een kwartiertje is ze meer met zichzelf bezig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 9:59 am

Aanlijnwandelingen doe ik alleen met Cody, mijn dames lopen alleen los. Aan de andere kant: zij gaan zo'n beetje hun eigen gang. In het begin vinden ze het wel leuk om even te snuffelen maar dan alleen bij honden die daar prijs op stellen. Zodra er maar één lipje hun richting uitgaat, peren ze hem met een snelheid waar een windhond jaloers op kan worden. tongue

Dus, hoe spreken we af? Alleen met Cody of mogen mijn meisjes mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 10:02 am

Bij James is het niet eerst een lipje, maar gelijk een hap..dus denk niet dat dat zon goed idee is. Kan zijn dat hij ze geweldig vind..maar anders..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle.




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 11:05 am

Wat mij betreft prima als de meiden ook meegaan (leuk!) maar ik snap het ook goed als Inge het echt niet wil met James.
Ik zie het wel dus Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 11:17 am

_inge_ schreef:
Bij James is het niet eerst een lipje, maar gelijk een hap..dus denk niet dat dat zon goed idee is. Kan zijn dat hij ze geweldig vind..maar anders..

Ach, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, hoor. Kyra en Lyndie zijn heel goed met andere honden en kunnen gedrag van een andere hond erg goed lezen waardoor ze precies weten óf en hoe ze andere honden moeten benaderen. Combineer dit met een onverstoorbaar humeur en je hebt échte Bart-Smit-hondjes sunny
Ze zijn niet voor niets ook therapiehonden bij (demente) bejaarden en kinderen in revalidatieklinieken/ziekenhuizen. 't Is dat Cody zo'n lummel is die vaak vervelend moet doen, maar anders had ik gewoon de geweldigste, meest ideale honden ter wereld. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 11:59 am

Van mij mag het hoor, maar het kan dus wel gebeuren dat hij in het begin uithaalt. Vooral omdat hij dan aan de lijn zit, los zou het geen probleem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 8:46 pm

wat mij betreft mogen de dames mee.

ik loop met lola soms meteen groepje loslopers (zoals een tijd terug met macho van samantha, denia van heidi, xavi van iris) en dan valt ze in het begin ook uit en de andere hondjes houden dan braaf afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptywo nov 24, 2010 11:35 pm

Oké, dan is het een afspraak. Wanneer?
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydo nov 25, 2010 12:00 am

op een zaterdagochtend?

na volgende week zaterdag kan ik in principe elke zaterdagochtend. ik zal straks wat data noemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieke

Lieke


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Arnhem

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydo nov 25, 2010 12:35 am

massam schreef:
op een zaterdagochtend?

na volgende week zaterdag kan ik in principe elke zaterdagochtend. ik zal straks wat data noemen

Prima (liefst even ná de sinterklaas vanwege het maken van surprises en gedichten in het weekend Smile ). Wat is trouwens de locatie?
Terug naar boven Ga naar beneden
_inge_




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydo nov 25, 2010 1:37 am

is goed..ik kan Jazz dan ook wel een keer meenemen en los laten lopen. Die gaat haar eigen gang en daagt zelf geen honden uit. Weekend na sinterklaas vind ik goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
massam




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 23-11-10

groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Emptydo nov 25, 2010 4:41 am

waarschijnlijk de Hatertse vennen bij Nijmegen.

ben er zelf nog nooit geweest maar moet wel ok met aangelijnde honden zijn volgens samantha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





groesbeek/nijmegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: groesbeek/nijmegen   groesbeek/nijmegen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
groesbeek/nijmegen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wandelcontacten :: Provincie :: Gelderland :: Gelderland Zuid-
Ga naar: